اسلایدر

یه مدت نیستم

درد و دلها, و داستان غم انگیز _Pretty Boy story

داستان واقعی زیباترین پسر شهر _ The true story of the most beautiful boy

یه مدت نیستم

یه مدت نیستم


سلام دوستان یه مدت نیستم یه روز از اینترنتم مونده ، شاید دیگه تمدید نکنم اگه کامپیوترو به خونه بردم باید دوباره اینترنت بگیرم و .... یه مدت طول میکشه ، اگه هم اینترنت گرفتم سخت بتونم وبلاگ ادامه بدم چون متاهل شدم و همسر هم متوجه بشه وبلاگ ادامه میدم برام خوب نیست فعلا موندم چی کار کنم !!! شاید بعد از عید بیام دوباره یکم مطالب بنویسم . فردا مهلت اینترنتم تموم میشه دیگه نمیخوام تمدید کنم میخوام کامپیوترو ببرم خونه، شاید بعدا نت گرفتم فعلا هیچ چی معلوم نیست ضمنا از همه دوستان که همدل و همدردم بودن و روحیه دادن ممنونم فعلا...



نظرات شما عزیزان:

سلام
ساعت0:25---21 فروردين 1396
همچنین تو هم زندگی خوبی داشته باشی و همیشه سالم و شاد باهم زندگی کنید.ان شاالله هم بچه دار بشید وهم بچه های سالم داشته باشید.ببخش اگه زیاد پیام دادم و زحمت جواب دادنش اذیتت کرد.شاید نباید حرفای دلمو به کسی غیر از خدابگم.ولی احساس میکنم خدابه خاطر ادمایی مثل تو به کسی مثل من نگاه میکنه.پس اگه فراموش بشم دیگه خداهم نگام نمیکنه.ولی مهم نیست.خداحافظ
پاسخ:ممنونم انشاالله شما هم هميشه شاد باشي و هميشه موفق ، شما منو ببخشيد كه دير جواب پيامهاتونو مينويسم خدانگهدار به خدا مي سپارمت


سلام
ساعت0:02---12 فروردين 1396
خیلی خوشحالم که دیگه مثل گذشتت نیستی.واسه منم دعا کن زودتر ازاین زندگی راحت بشم.ادم که نشدم حداقل از این بدتر نشم.
پاسخ:دعا ميكنم هر چه سريعتر خوب شي و هميشه شاد باشي و موفق و سلامت ، خدايا به حق پنج تن ال عبا هميشه شادش كن انشاالله


سلام
ساعت0:17---3 فروردين 1396
عید توهم مبارک.ولی من عید نوروز ندارم.ببخشید که اینجوری میگم ولی من به خاطر همین حرفا میام وبلاگت.دیگه امیدی به اینده ندارم که یه روز زندگیم تغییر کنه و غصه هام تموم شه.عید نوروز من روز مردن منه.
پاسخ:اي بابا چرا؟ منم قبلا اينجوري بودم به خدا خوب ميشي فقط بايد به خودت اعتماد داشته باشي و با افسردگي و غم مبارزه كني هيچ وقت مغلوب نشو


سلام
ساعت1:11---30 اسفند 1395
حق با تویه. ولی وقتی خیلی حالم بده این حرفهارو میزنم وگرنه ته دلم میدونم خدا همیشه خوبی بندشو میخاد.ممنون که به دردودلم گوش کردی.کاش تو. هم مطالب و دردودلات رو ادامه میدادی.
پاسخ:تشكر : والا ميخواستم ادامه بدم ولي ديگه متاها شدم اصلا نميشه راستي عيدت مبارك


سلام
ساعت0:27---23 اسفند 1395
جدیدا فکر میکردم که وقتی بین ادمها هستم دلیلش اینه که اونا میخان با من باشن ولی اشتباه میکردم.دلیلش این بود که حتی تنهایی هم از من خسته شده واز من بدش میاد.حتی خدا هم هم .....
پاسخ:نه نه مثل روزاي بدبختي من حرف زدي . منم روزايي كه داشتم از جهنم هم برام بدتر بود همين حرفها رو ميگفتم . يه لحظه چيزايي كه ميگم دقيقا فكرتو تمركز كن و خوب بهش فكر كن
يك : اگه خدا نبود با كي درد و دل ميكردي؟ دردتو به كي ميگفتي تا خالي شي؟ ميرفتي پيش كي؟ يه لحظه به اين فكر كن ............ حداقل ميدوني كه خدا وجود داره و يه روز جواب ميده دلت خنك ميشه اگه خدا هم وجود نداشت باور كن از بين رفته بودي والا راست ميگم حداقل دلمون خوشكه كه بلاخره تو اون دنيا ما هم واسه خودمون كسي ميشيم . حداقل دلمون خوشه به خدا كه تو دلمون كه حرف ميزنيم اون ميشنوه يا نه اگه خدا هم نبود باور كن تو دلمون هم با خودمون نبوديم اگه خدا هم نبود تو دلمون مي گفتيم خب ، تو خودم بودم چي شد؟ كي حرفمو شنيد؟ پس خدا وجود داره كه تو دلمون باهاش خلوت ميكنيم اينه كه به من و شما و بقيه تنها ها روحيه ميده . اينم نبود بايد زنده نبوديم


سلام
ساعت23:06---9 اسفند 1395
به نظرت اگه زبونت مشکلی نداشت زندگیت چطور میگذشت و الان چه زندگی ای داشتی و همینطور آیندت?
پاسخ:سلام ، ببخشيد دير اومدم نميشه وضعيت منو ميدوني ديگه ، الان تنهام جواب مينويسم. اگه زبونم مشكلي نداشت خودمو تبديل به خوشبخت ترين مرد دنيا ميكردم همه رو ميتونستم جذب خودم كنم خيلي چيزا ميتونم بگم و بنويسم اما نميتونم با زبون بگم چون مسخره ميشم و اين زبونه كه اعصابمو از اول دنيام خراب كرده مشكلات ديگه هم داشتم ولي با زبون ميتونستم حلش كنم و مثل بقيه با زبون ريزي خودمو محبوب ژدر و بقيه كنم ولي..... كاش


سلام
ساعت23:23---28 بهمن 1395
میشه کل داستانتو تو یک لینک بزاری تا ما دانلودش کنیم.مرسی
پاسخ:سلام ، نه ديگه ، طول ميكشه منم وقتشو ندارم تشكر


سلام
ساعت0:30---25 بهمن 1395
حالت خوبه?
بیماریت خوب شد?
پاسخ:تشكر ، والا تا بچه دار نشديم چيزي معلوم نيست البته من زياد اهل عشقبازي نيستم ولي ...، خيلي دلهره دارم


علیرضا1
ساعت15:47---24 بهمن 1395
احتمال لو رفتنت زیاده.به نظرم اگه پول داری برای همسرت یه کامپیوتر بگیر.حالا اگه کامپوتر نشد لا اقل یه گوشی بگیر.که کامپیوترت مشترک نباشه علیرضا
پاسخ:سلام ، وقتي اون خونه نيس ميام اينجا . اون زياد اهل اينترنت نيست ولي تلگرام بيشتر ميره ، اصلا كامپيوترو روشن هم نميكنه خودش لپ تاپ داره ولي اينترنت وصل نيست ، گوشي داره اينترنت تلگرام هم براش خريدم حداقل خيالم راحته از اين موضوع . البته اينجا هم ادرس ذخيره نكردم خودم ادرس مينويسم ميام ، خيالم راحته كه چيز زيادي از كامپيوتر نميدونه . مرسي راستي ديگه نميشه آپ كرد چون شبها كه ميام خونه همش با هميم ديگه نميشه با وبلاگ كار كرد . مرسي


سلام
ساعت17:42---23 بهمن 1395
همسرت از گذشتت خبر داره?
با اون مشکلت کنار اومده?
پاسخ:نه بابا ، فقي يه مساعل خيلي جزئيشو گفتم نزديك بود باهام قهر كنه يه هفته ناراحت بود كه چرا اون استوار تو رو مسخره ميكرد؟ به خاطر چي؟ ديگه زبونمو بستم چيزي نگفتم . عنوان وبلاگ رو هم عوض كردم يه روز عنوانشو ديد خيلي ناراحت شد كه چرا به چنين وبلاگي سر زدم حالا اگه ميفهميد اين وبلاگ كار منه واويلا ميشد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 18 دی 1395برچسب:به قلم محمد باقر ,,, یه مدت نیستم, ] [ 14:40 ] [ محمد باقر ] [ ]